Pages

Sunday, July 8, 2012

Correction..

Sudah dua hari dilanda rasa sakit kepala, mungkin kerana berlama-lamaan melihat dan bergadang untuk menyiapkan pembetulan thesis.
Esok, perancangan awal adalah untuk menghantar semula pembetulan yang sudah dibuat, tetapi mungkin sahaja terpaksa ditunda kepada beberapa hari.






Mata sudah semakin berat, kepala apatah lagi.
Melihat tulisan-tulisan arab yang diolah sendiri, membetulkan banyak bahagian yang memerlukan diri ini menjadi seorang amanah kepada ilmu (menyandarkan kata-kata kepada empunya diri), dan juga menyusun semula apa yang sudah ditulis sebelum ini.

Lagi menambahkan kelambatan apabila uia terputus bekalan elektrik sepanjang siang hari.
Apapun yang berlaku, sesungguhnya bukanlah alasan yang baik untuk diberikan kepada keterlewatan ini.

Sungguh tidak mudah, tapi saya hanya percaya bahawa saya ada Allah yang melihat usaha saya dan membantu saya dalam setiap yang saya usahakan..

Moga Allah beri kekuatan kepada jiwa ini.
Sudah tidak memikir yang lain, walaupun beberapa waktu ini jiwa dihimpit rasa yang tidak perlu.
Biarlah apa yang sudah berlaku, hanya kepada Allah diserahkan segalanya.
Dia Maha Tahu apa yang terbaik untuk kita semua dunia dan akhirat.


...............................
Takkan diulang pintaan itu
Takkan dikejar yang tak mahu
Kerna percaya Allah  kan beri apa yang diperlu
Bila masanya sudah tentu

:)
Terima kasih untuk kerjasama dan harapan yang pernah diberikan
Bukan salah anda, tetapi mungkin saya yang berlebihan rasa
.................................

Moga juga Allah lindungi diri ini dari terus berlalai-lalaian dengan dunia.
Ya Allah, permudahkanlah, jangan susahkan.. 
Ameen

^^

No comments:

Post a Comment