Pages

Sunday, November 4, 2012

Blog 'Melakar Kehidupan'


Picture on Deviantart

Hanya ingin berkongsi, sebuah blog yang asalnya saya hanya mahu tampalkan isinya dengan puisi-puisi yang dengan izin Allah mudah-mudahan mengajak hati dekat dengan Allah. Memikirkan tulisan-tulisan (jika boleh dikatakan hasil novel) yang belum mendapat respon dari beberapa orang tertentu (kerana hajat saya untuk membukukannya), saya kira biarlah ia jadi tatapan umum. Saya tidak pandai menulis seperti penulis hebat lain, saya teringin menulis novel yang dengannya ada saham untuk saya bawa di akhirat sana.

Dengan itu, saya khaskan blog Melakar Kehidupan ini untuk diisi dengan karya kerdil saya berupa novel, puisi atau cerpen. Mudah-mudahan ada manfaat untuk diri saya dan sesiapa yang sudi membaca. Jazakumullahu khayr al jaza'.

No comments:

Post a Comment